ini wilayah H1N1.

15 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wah, dah macam iklan selkom ya. begitu?

akhirnya hari ni terjawab persoalan yang UPM akan di’cuti’kan selama seminggu gara-gara selesema wawi yang dah sampai tahap jingga kat UPM. mengikut maklumat yang Q dapat, suspek yang disyaki menghidap H1N1 ni dalam anggaran 200+!!! tapi hanya dalam 4 yang ditahan di wad.

Q in mask

Lagi

flu Babi

Tinggalkan komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sebelum ini jika ditimpa musibah dan malapetaka

berbondong-bondong dan berkoyan-koyan

manusia menghafal dan mengamal qunut nazilah

kini H1N1 tiba

semua dok hafal lirik lagu

jangan lupa lirik. hahaha..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

selesema babi

zaman sekarang ni banyak sangat penyakit dan wabak baru muncul

yang baru-baru ni H1N1@Influenza A@ Seleseba B4B1

nak elak bukan senang. manelah kita tahu dia ada bawa kuman tu. alih-alih dah terkene je. sekarang ni di Universiti Q pun setiap pelajar baru yang mendaftar akan diwajibkan melalui proses saringan H1N1.

Tanda-tanda (simpton) selesema babi pada manusia

Lagi