Game Bush Dilempar Kasut

4 Komen

cerita mengenai Bush yang dibaling kasut oleh wartawan Iraq masih belum reda. tak cukup dengan perarakan dan keraian yang menyokong tindakan wartawan tersebut, kali ini ada juga pihak yang menjadikan peristiwa itu sebagai permainan.

Game bush

dalam game ini pemain diberi peranan sebagai penebus maruah wartawan tersebut yang tidak berjaya melaksanakan misinya. sambil di perhatikan oleh Perdana Menteri Iraq, Nouri Al-Maliki. tapi jangan baling kat dia pulak. hahaha…

‘game’nya boleh dimain di sini

play.sockandawe.com

dan kat sini pun ada game lain

bushgame

bush dan kasut

macam-macam la kau ni…

Max Payne The Movie

8 Komen

+++++++++++++++++++++++++++++++

Max Payne thriller

akhirnya cerita based on gameplay yang aku tunggu-tunggu selama ini dah dimoviekan, cuma tunggu untuk dipublishkan je kat wayang.

sebenarnya aku suka giler sebab gameplay ala matrik gitu ni adalah antara gameplay yang berjaya menarik minat aku untuk menghabiskannya mase aku gila-gila main game dulu-dulu. sekarang ni aku bukan dah tak suka cuma keadaan komputer aku yang makin uzur dan komitmen lain di dunia nyata yang melambak macam haram.  

tapi satu je yang aku pelik mase dalam game ade ke binatang terbang-terbang tu?

++++++++++++++++++++++++++++