Gerila

3 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PRK UPM

Pimpinan telah dibubar,

Komunis mula keluar,

Risalah mula beredar,

Propaganda mula menjalar,

Calon mula berdegar,

Mastermind senyum bersandar,

Pengundi tutup mata,

Pengundi tutup telinga,

Pengundi tutup segala,

Baling dart… kita tengok sapa yang kena!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Advertisements

Majlis Makan Malam Rasmi Kolej Canselor 09/10

15 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Majlis Makan Malam Rasmi (MMMR) merupakan majlis rasmi kelolaan Kolej Canselor yang meraikan pelajar-pelajar tahun akhir yang bakal bergraduan. Ia merupakan acara yang paling berprestij dan terulung yang dianjurkan Kolej Canselor.

Tempat: Hotel The Legend, Kuala Lumpur.

Tarikh: 17 Januari 2010 (Ahad)

Tema: “Apresiasi Permata Canselor”

Konsep: ‘Urban Garden’ – Garden in the urban with elegent style.

Etika Pakaian: Lounge Suit (Lelaki), Evening Dress (Perempuan)

Warna: Apple Green (Pelajar Tahun Akhir), Krim (Warga Kolej)

Bayaran: Rm70 (Alumni), Rm50 (Warga Kolej), Rm45 (Pelajar Tahun Akhir)

DENGAN SAMBUTAN ANTARA PELAJAR TAHUN AKHIR YANG PALING RAMAI DI KC!

JEMPUTLAH RAKAN-RAKAN CANSELORIAN YANG LAIN. PASTI MERIAH!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BOD:Berd of det

20 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

doa hari lahir

Lagi

e-kad raya untuk semua

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Salam Aidilfitri kepada semua

keampunan dipanjatkan ke atasNya

tak lupa juga kepada sesama manusia

tradisi jangan dilupa

kekal jadi kenangan semua”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

e-kad raya ikhlas dari Q.

Lagi

Keputusan Keliru Warna

11 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 september yang lalu Q adakan satu undi untuk menentukan warna yang bakal dipilih untuk majlis makan malam kolej Q yang yang akan diadakan bulan Januari tahun depan. ape? lame lagi? jadahnye lame lagi dah dekat dah tu. gerak kerja takde lagi ni. gila kentang…

ok fokus la beb…

beralih semula pasal warna. keputusan dah dapat jeng..jeng..jeng….

Lagi

Keliru Warna

20 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

UPDATE!!

baju formal

setelah dibuka kepada orang ramai dan warga Kolej Canselor sendiri, maka warna2 yang bertuah ialah…

nanti dulu…

belum undi lagi

undian akan bermula dari 7 Sept dan berakhir pada 10 Sept 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lagi

ini wilayah H1N1.

15 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wah, dah macam iklan selkom ya. begitu?

akhirnya hari ni terjawab persoalan yang UPM akan di’cuti’kan selama seminggu gara-gara selesema wawi yang dah sampai tahap jingga kat UPM. mengikut maklumat yang Q dapat, suspek yang disyaki menghidap H1N1 ni dalam anggaran 200+!!! tapi hanya dalam 4 yang ditahan di wad.

Q in mask

Lagi

Older Entries