Anatomi hujan panas

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“hujan panas darilah hulu
duduk berlindung di pohon belimbing
bila panas undur dahulu
boleh kelak balik berunding”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

mulai hari ini

bermulalah

‘Legasi Penderitaan’

titik perubah nasab

titik mula pandangan

ke depan?

belakang?

statik?

itu akan kita ketahui nanti

terima kasih…

kerana memahami

kerana mengerti

kerana rela

semoga berjaya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tag dari Selatan

anatomy boikot Qdetactive

tag Cikf

yang berjaya Q tafsirkan dalam bentuk visual

harap cikf terima

satu je la Q nak utara

jangan hangat-hangat tahi hayam

panas-panas orang geli

dah sejuk berebut-rebut

buat baja…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tahniah

24 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Kalau kail panjang sejengkal,

Jangan lautan hendak diduga.

kalau hati mula dangkal,

pulang kembali pada yang Esa.”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

crazy-guy

“tahniah”

Psiko kau hari ini tidak berjaya

cuba lagi hingga berjaya

aku tahu

timbul niat membalas dalam hati

namun apakan daya

aku tabah hati orangnya

hahaha…

sedikit demi sedikit

terhakis sudah segala cinta

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ingin saja aku tolak ‘tawaran besar’ dalam temuduga tadi

tapi apakan daya

tak mampu menolak

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

minta maaf

menjadi tempat melepas lelah pula sejak akhir2 ini

terase nak makan sesuatu yang lain dari yang lain

bagi cadangan…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ini minggu kartun Malaysia (2)

4 Komen

ini adalah entry automatik

untuk seminggu ini Q akan menayangkan kartun2 yang pernah dibuat oleh anak Malaysia dan ditayangkan seluruh dunia.

keluangman

intro

memory remain

lawan samurai

ini minggu kartun Malaysia (1)

3 Komen

ini adalah entry automatik

untuk seminggu ini Q akan menayangkan kartun2 yang pernah dibuat oleh anak Malaysia dan ditayangkan seluruh dunia.

Usop Sontorian


Game Bush Dilempar Kasut

4 Komen

cerita mengenai Bush yang dibaling kasut oleh wartawan Iraq masih belum reda. tak cukup dengan perarakan dan keraian yang menyokong tindakan wartawan tersebut, kali ini ada juga pihak yang menjadikan peristiwa itu sebagai permainan.

Game bush

dalam game ini pemain diberi peranan sebagai penebus maruah wartawan tersebut yang tidak berjaya melaksanakan misinya. sambil di perhatikan oleh Perdana Menteri Iraq, Nouri Al-Maliki. tapi jangan baling kat dia pulak. hahaha…

‘game’nya boleh dimain di sini

play.sockandawe.com

dan kat sini pun ada game lain

bushgame

bush dan kasut

macam-macam la kau ni…

Panjat-memanjat

15 Komen

panjatpanjatpanjat

panjatpanjatpanjatpanjatpanjatpanjat

panjatpanjatpanjat

Wanita zaman-berzaman

24 Komen

****************************

lucu

*************

lucu2

***********************

lucu3

******************************

lucu4

*************************

lucu5

***********************

lucu6

************************

sengaja curi-curi masa

buat entry semasa sedang kendali kursus

hahaha…

***********************

Older Entries