1 Komen

Beralih Angin

http://qamarulabdullah.blogspot.com

jenguk-jenguk la ye

Advertisements

satu langkah ke depan

11 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

i

akhirnya dapat jugak update. sebelum ni tak pernah try pun. rupa-rupanya kawasan rumah ada wireless. gila gempak kg aku. sudah maju kehadapan. ape orang putih kate “one step ahead”. teruja bila linenye lebih laju daripada us(i)pot kat kolej. kalau tak mati kebosanan aku kat rumah. lagi-lagi setiap hari lepas pukul 10malam ada roadblock kat depan rumah. siap bawak senapang lagi. gila gerun. tapi rase selamat la sikit. takde la rempit-rempit memalam buta. mat pet kaki kopak rumah pun dah senyap.  aman damai gitu kg aku skrg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lagi

la Tahzan

7 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Berakit-rakit ke hulu,

Berenang-renang di muara,

bersakit-sakit dahulu,

bersenang-senangnya bila?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

video ini Q dedikasikan kepada diri mereka yag sedang bersedih saat ini. baru Q sedar, menurut satu kajian, pemikiran banyak mempengaruhi kehidupan kita. jika kita berfikiran positif maka persekitaran kita juga menjadi positif dan menggembirakan. sebaliknya kalau kita berfikiran negatif sentiasa, ion-ion negatif akan memakan diri kita. tu yang otak serabut dan akhirnya mudah jatuh sakit.  jatuh sakit? tak nak lah. lagi2 mase sekarang yang memerlukan keadaan badan sihat sentiasa. mintak jauh beb.

“jadi buat ape rase down, chill la beb”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ERROR

12 Komen

ERROR

The requested URL could not be retrieved


While trying to retrieve the URL: https://qdetactive.wordpress.com

 

The following error was encountered:

  • Access Denied LAH!.

Access control configuration

The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue.

Suggestions:

  • Click the “Back” button on your browser to return to the previous page.
  • If you would like to ignore the warning and continue to the page, click here (recommended)

Salahkah pendam rasa?

11 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Abstract

it all about the way u see it

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You simply can’t make someone love you if they don’t.

You must choose someone who already loves you.

If you choose someone who does not love you,

this is the sort of love that you must want.

~Israel Horovitz~

Lagi

Insomnia

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kau nak aku lebih profesional?

nah…

mulai sekarang itu yang akan kau dapat

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

insomnia

Help me!!

Lagi

Keliru Warna

20 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

UPDATE!!

baju formal

setelah dibuka kepada orang ramai dan warga Kolej Canselor sendiri, maka warna2 yang bertuah ialah…

nanti dulu…

belum undi lagi

undian akan bermula dari 7 Sept dan berakhir pada 10 Sept 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lagi

Older Entries