~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

i

akhirnya dapat jugak update. sebelum ni tak pernah try pun. rupa-rupanya kawasan rumah ada wireless. gila gempak kg aku. sudah maju kehadapan. ape orang putih kate “one step ahead”. teruja bila linenye lebih laju daripada us(i)pot kat kolej. kalau tak mati kebosanan aku kat rumah. lagi-lagi setiap hari lepas pukul 10malam ada roadblock kat depan rumah. siap bawak senapang lagi. gila gerun. tapi rase selamat la sikit. takde la rempit-rempit memalam buta. mat pet kaki kopak rumah pun dah senyap.  aman damai gitu kg aku skrg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ii

gila lah, aku masih boleh bersenang lenang di rumah sementara masih menimbun kerja kat kolej nun.

harus balik awal. kalau tak kau jugak yang akan kena pelangkung dengan pihak pengurusan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

iii

apeni kat dalam berita arini masih ade berita-berita sampah tentang nak menjahanamkan orang lain, ceria tentang nak jatuhkan sesama mansia, cerita nak tengok orang lain susah. wei, baru abis raya korban kau naik hantu balik.

jangan kutuk gua punya belakang

jangan kutuk belakang gua

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kali ni gaya tulisan aku agak berterabur. ala-ala Lydia gitew. terbaek ah….

chow

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~