satu langkah ke depan

11 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

i

akhirnya dapat jugak update. sebelum ni tak pernah try pun. rupa-rupanya kawasan rumah ada wireless. gila gempak kg aku. sudah maju kehadapan. ape orang putih kate “one step ahead”. teruja bila linenye lebih laju daripada us(i)pot kat kolej. kalau tak mati kebosanan aku kat rumah. lagi-lagi setiap hari lepas pukul 10malam ada roadblock kat depan rumah. siap bawak senapang lagi. gila gerun. tapi rase selamat la sikit. takde la rempit-rempit memalam buta. mat pet kaki kopak rumah pun dah senyap.  aman damai gitu kg aku skrg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lagi

BOD:Berd of det

20 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

doa hari lahir

Lagi

la Tahzan

7 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Berakit-rakit ke hulu,

Berenang-renang di muara,

bersakit-sakit dahulu,

bersenang-senangnya bila?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

video ini Q dedikasikan kepada diri mereka yag sedang bersedih saat ini. baru Q sedar, menurut satu kajian, pemikiran banyak mempengaruhi kehidupan kita. jika kita berfikiran positif maka persekitaran kita juga menjadi positif dan menggembirakan. sebaliknya kalau kita berfikiran negatif sentiasa, ion-ion negatif akan memakan diri kita. tu yang otak serabut dan akhirnya mudah jatuh sakit.  jatuh sakit? tak nak lah. lagi2 mase sekarang yang memerlukan keadaan badan sihat sentiasa. mintak jauh beb.

“jadi buat ape rase down, chill la beb”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

on hiatus

7 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hiatus

Lagi