~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kalau semalam Lurunna dah bagi kali ni Bilik Sebelah & ixora pulak

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tag

———-xoxo———–

1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?

-dok pening pikiaq nak buat bende ni..

———-xoxo———–

2. 2 jam yang lalu?

-dok pikiaq tak abis-abis..

———-xoxo———–

3. Minggu lepas?

-meeting..majlis berbuka..meeting..majlis berbuka…pening~

———-xoxo———–

4. Tiga lagu yang anda dengar berulang kali?

a. lagu raya bilik depan pasang autoplay. (bising la wei)

b. lagu keroncong versi perut lapar(kriuuk~)

c. lagu window setiap kali bukak Pc.(lagu jugakkan?)

———-xoxo———–

5. 3 binatang yang anda tidak suka?

a. B4B1

b. Lip ass

c. Thick Os

———-xoxo———–

6. 5 fakta tentang anda?

a. Q lelaki itu pasti.

b. Q berkaca mata.

c. Q bujang trang tang-tang.

d. suke makan papadom mcm tu je.

e. suka tido masa kuliah

f. Q terbaik ah..

g. otak burung unta lebih kecil dari matanya, namun Q tidak.

———-xoxo———–

7. Tahun depan mungkin anda…?

cikgu praktikel (mcm tak caye je)

———-xoxo———–

8. Saya tak reti sangat?

pujuk perempuan merajuk

———-xoxo———–

9. Saya pandai..?

– buat lawak. nga…

– saya pandai main bola, hari-hari saya main bola…

———-xoxo———–

10. Kawan saya…

Rencam!! ada yang lembut, ganas, ada kaki gelak, kaki buku, kaki bola, kaki debat, kaki sebat, kaki bangku, kaki bandung, kakiku, kaki leter, kaki maki, kakis, maxis, lakis, binis, ish..ish..ish..

———-xoxo———–

11. Saya ada…

a. …bukit cantik, bukit cantik tak penah lihat, bukit yang cantik, hey, bukit yang cantik…

b. …mak bapak lagi

c. …lah anak Malaysia

———-xoxo———–

12. Saya seorang yang sangat ganas..

nope.

lelaki melayu terakhir nih..

———-xoxo———–

13. Adik saya..

semua lebih tinggi dari Q, ada yang kaki palapes, kaki jatoh motor, kaki awek, kaki enpon, kaki berbulu…

———-xoxo———–

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)

a. bertukar pendapat (poyo ah)

b. kamu..ya..kamulah yang sedang membaca tu…

c. Games!!

———-xoxo———–

15. Bilakah kali pertama bercinta?

banyak kali ‘jatuh’ tapi tak sampai ‘cinta’???

banyak kali ‘cinta’ tak sampai ‘bahagia’???

———-xoxo———–

16. Perkara yang orang tak percaya tentang anda..?

a. ada kuasa supernatural.

“Yaaatttaaa!!!”

———-xoxo———–

17. Saya rindu..?

a. zaman sekolah.

b. ayah dan ibu

c. kamu…

———-xoxo———–

18. Saya tak sabar..?

a. nak abiskan tag ni. brape punya panjang da…

———-xoxo———–

19. 5 laman yang anda selalu layari..?

a. blog ni la…still no 1!!

b. Facebook

c. laman web lu*****cu la…

d. youtube

e. blogwalking blog rakan2 lain.

 

———-xoxo———–

20. Anda mahu tag?

mahu tag team sama…

ajaqfreak
putraim
miminazira
poet dusun bayu
lurunna

———-xoxo———–