~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 september yang lalu Q adakan satu undi untuk menentukan warna yang bakal dipilih untuk majlis makan malam kolej Q yang yang akan diadakan bulan Januari tahun depan. ape? lame lagi? jadahnye lame lagi dah dekat dah tu. gerak kerja takde lagi ni. gila kentang…

ok fokus la beb…

beralih semula pasal warna. keputusan dah dapat jeng..jeng..jeng….

okey kita buat referen sebelum kita umumkan

setelah dibincangkan maka keputusan warna yang dipilih adalah merah, ungu, hijau, dan biru. kenapa Q padankan dengan hitam. itu untuk penyesuaian dengan sut atau kot yang bakal akan dipakai oleh warga nanti. ade macam-macam komen. ade kate warna tu tak sesuai, warna ni tak kena, warna nilah yang sesuai, kenape takde warna ni, dan macam-macam lagi. nak buat macam mane…macam tulah. hahaha…

okey drum please…

jadi nilah keputusannya

Merah = 36%

Hijau = 32%

Ungu = 27%

Biru = 5%

nampaknya biru takde sape suke. sorang je yang undi. cantik what biru.

jadi nampaknya merah akan mempengaruhi peratusan paling banyak. tak la banyak tapi paling banyak antara semua. tapi Q nak bagitau yang keputusan yang telah ditunjukkan

BUKANLAH KEPUTUSAN MUKTAMAD!

keputusan ini bertujuan menentukan apa yang paling sesuai dan yang paling banyak dapat mempengaruhi Q untuk memilih warna yang sesuai. keputusan warna yang sebenar perlu diperbincangkan dengan pihak atasan. cuma peratusan warna tu dapat adalah tinggi.

terima kasih kerana memberikan kerjasama

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nampaknya biru