Drama ‘Wajah’

15 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~

belum puas beraya mari kita berdrama pula.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pementasan Drama pendek

Pementasan Drama pendek

atas tuntutan subjek Lagi

Salahkah pendam rasa?

11 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Abstract

it all about the way u see it

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You simply can’t make someone love you if they don’t.

You must choose someone who already loves you.

If you choose someone who does not love you,

this is the sort of love that you must want.

~Israel Horovitz~

Lagi

e-kad raya untuk semua

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Salam Aidilfitri kepada semua

keampunan dipanjatkan ke atasNya

tak lupa juga kepada sesama manusia

tradisi jangan dilupa

kekal jadi kenangan semua”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

e-kad raya ikhlas dari Q.

Lagi

Tag#1

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ya Q terima dua tag raya yang tak seberapa raya dari Lurunna

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Q diminta menyertai test ni

10 Fast Fingers Logo

dan ini saja keputusannya

Lagi

Insomnia

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kau nak aku lebih profesional?

nah…

mulai sekarang itu yang akan kau dapat

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

insomnia

Help me!!

Lagi

pakej A+ hari ini

10 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~

yang dikejar dapat lambat,

yang dikendong keciciran,

yang dijanji tak tertunaikan.

~~~~~~~~~~~~~~~

penat

hari ini sungguh fakap. Lagi

Tag#2

4 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kalau semalam Lurunna dah bagi kali ni Bilik Sebelah & ixora pulak

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tag

———-xoxo———–

1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?

-dok pening pikiaq nak buat bende ni..

———-xoxo———–

2. 2 jam yang lalu?

-dok pikiaq tak abis-abis..

Lagi

Keputusan Keliru Warna

11 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 september yang lalu Q adakan satu undi untuk menentukan warna yang bakal dipilih untuk majlis makan malam kolej Q yang yang akan diadakan bulan Januari tahun depan. ape? lame lagi? jadahnye lame lagi dah dekat dah tu. gerak kerja takde lagi ni. gila kentang…

ok fokus la beb…

beralih semula pasal warna. keputusan dah dapat jeng..jeng..jeng….

Lagi

baik punya cilok

8 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

argh!!

aku baru nak buat entry ni

kau dah sambar pulak

aku pun nak bende tu

nak sangat2

tapi masih sayang yang lame

nak tau tengok sini

takpe arini kau punya

sambil aku promosikan blog kau

hahaha…

blogwalking sangat…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Keliru Warna

20 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

UPDATE!!

baju formal

setelah dibuka kepada orang ramai dan warga Kolej Canselor sendiri, maka warna2 yang bertuah ialah…

nanti dulu…

belum undi lagi

undian akan bermula dari 7 Sept dan berakhir pada 10 Sept 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lagi

Older Entries