agama aku dan agama kau

Tinggalkan komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Katakanlah (wahai Muhammad): “Hai orang-orang kafir!
“Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah.
“Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah.
“Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat.
“Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat.
“Bagi kamu ugama kamu, dan bagiku ugamaku”.

(Surah Al-Kaafiruun)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lagi

Mahasiswa 1 Malaysia

3 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mahasiswa 1 Malaysia

jom mari beramai-ramai kita ke SEHATI!!

ada pertandingan Senam Seni, Paintball, Wallclimbing dll.

yang penting baju dia smart.

Q nak grab satu

hahaha…

Mahasiswa 1 Malaysia

Mahasiswa 1 Malaysia

Mahasiswa 1 Malaysia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alexa – jangan kau lepas

2 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini
oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini
oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

[Reff:]
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ho..ho..ho..ho..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Semangat?

16 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Hati nyamuk sama dicecah

Hati gajah sama dilapah”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Semangat Canselorian??

memang Q akui

yang semangat tu dah makin pudar.

dan Q harap masih ada lagi ruang

untuk pupuk semula semangat tu.

Senior?

berikan mereka peluang…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“tempat jatuh lagikan dikenang”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mata palsu

14 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wah!!!!

lame sungguh Q tak buat entry yang baru

rase seperti sudah berabad lamenye

bukan saje ponteng terbit entry

tapi komitmen dan masa

sudah ke arah lain ya..

begitu?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sejak dua menjak ni indeks bukaan mata Q semakin mencapai tahap sifar

mane taknye setiap hari tidurnya semakin lambat

bangun pagi tetap bangun

solat subuh dan kuliah perlu diikuti

jangan jadi macam ini lagi sudah..

begitu?

jadi Q cariklah ‘penyelesaian’

macam mane tak kene tangkap bila tertido

jadi mempersembahkan

jeng..jeng…jeng…

Lagi

mask (pig) rider

20 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kalau semalam Q cerita pasal cara mengelak

kali ni Q nak tunjuk mask atau topeng yang popular untuk korang pakai

topeng selesema babi

laugh

Lagi

Auww MJ Auww

6 Komen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dunia masih lagi meratapi pemergiaannya…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Older Entries Newer Entries