~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“siapakah yg memperkenankan doa org yg dlm kesulitan apabila ia berdoa kepadanya dan yg menghilangkan kesusahan dan yg menjadi kamu sebagai manusia dibumi. Adakah disamping allah ada tuhan yg lain. Amat sedikit kamu mengingatinya”(an-naml:62)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tag from Ajaq

1. Apa perasaan sekarang?
– seperti di awang-awangan

2. Saya nak makan
-Steamboat!!!

3. Saya tak suka
-najis. mahu buang saja hari2. hwa…

4. Impian saya
-nak belikan umah utk parent. niat suci sangat


5. Haiwan yang saya tidak suka
– Q suke semua. tapi…..

6. Saya Harapkan
– dia memahami

– pagar, pagar makan padi…

7. Jika boleh di putarkan masa..

– Saya putar Halim!! wang besar!!

Q mahu kenal kamu lebih awal. huhu..

8. Saya pada 10 tahun akan datang…
– jadi lebih baik dari 10 tahun sebelumnya

– dah ada lebih seribu-seriban anak murid. hahaha…

9. Handfon saya adalah sebuah…
– alat menghubungkan saye dengan kamu

– SE > Nokia > SE

11. Saya pernah bercinta sebanyak….

– sebanyak-banyaknye kalau kau nak

12. Saya suka pada…
– Kamu…ya..kamulah

13. Kawan-kawan saya…

– semuanya suka kaki. kaki jerit, kaki gelak, kaki bangku, kaki study, kaki busuk, kaki berbau dll

14. Pernah dikhianati?

– pernah…la sangat

15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

– titikkan air selama sebulan tanpa henti atas kepala dia. mau gila weyh. haha..

16. Senaraikan 5 orang untuk di tag
– tidak

– mahu

– tag

– siapa

– siapa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~