~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Lulus” dan “Gagal”

adalah cara lama mengkategorikan seseorang.

Cara baru ialah

“pengetahuan” dan”Kejahilan”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat menduduki Peperiksaan

peperiksan


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sori lambat jawab tag..

tag dari mirhans safni

lame deh dah tak buat bende-bende begini

maka bermulalah…


1. Apakah benda  (or something?) yang palingg penting dalam hidup kamu?
sembahyang boleh??


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
external hardisk


external hardisk

nasi lemak Q

Nasik Lemak Mamak Hanifah Meletop


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
mase kecik2 dulu main kawen2 bawak pokok

jadik nak kawen bawah pokok beso jelah

berangin…


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

hubungan kami anak beranak satu keluarga
Alhamdulillah setakat ini baek. hehehe…

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

erm….aaa…uu….hehehe….hohoho…nga….

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?

Rest-or-rent…
hmm…mamak kot

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

malas tol nak namekan
buku sastera

8. Nama penuh anda?
name panjang:
Qamarul Arifin Bin Abdullah
name pendek:
Q
(terpulang nak letak Dr, Tn. Hj, Prof, kat depan tu)

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
tengah

kalau sini angin pegi kiri

kalau sana angin pegi kanan

hehehe…


10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?

kamu…

ya..ya..kamulah orangnya…

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?

rapat? ramai tu…

sahabat suka

sahabat duka

sahabat kerja

sahabat siang

sahabat malam

sahabat makan-makan

sahabat jalan-jalan

sahabat makan sahabat

(kalau bagi nama mau beratus)


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?

Yup…

basuh sendiri

dengan bantuan mesin basuh RM 2

hahaha…

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?

tempat paling seronok adalah tilam

maka yang kedua barulah pulau sipadan


14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..

1. jiwa kacau

2. wartawan tersohor wannabe. InsyaAllah..

3. kepala hangin mirhans ngaku sendiri

4. dan

5. Happy go Lelaki

15. 8 perkara yang saya gilai..

my beloved PC

wireless

Blogging

muka buku

tiub engkau

new gadget

pet

wanita

confirmation untuk menyatakan yang aku ni straight hahaha..



16. Pelukan atau ciuman?
pelukan…ciuman….kombinasi terbaik!!

hahaha…



17. 8 buah buku yang paling baru di baca?

sejak dua menjak ni jarang la…

Romlah: untold story

Gempak

berguru dengan binatang

Benua Buta

buku nota

buku lima

Kaedah Penyelidikan pendidikan
Penteorian sosiologi dan pendidikan

exam wei…



18. TAG org lain


tak nak tag korang dengan tag ni

tapi nak buat tag baru

tetibe rindu pulak kat tag lame

Q sebagai pelopor nak buat balik tag

A-Z

ingat lagi tak?

kalau lupe tengok balik kat sini

Q=a-z

jadik mangsa-mangsanya adalah

Rahim si putra wawasan (hahaha)

fazilyahaya

unguisme

lurunna (anak buah ku)

Buzzybug

Cikf

Lydiarayyan

nurnana

mirhans safni

nadia-ady

buat jangan tak buat

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~