~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

i

“Walau patah sayap Rajawali

bertongkat jua hamba ke mari…”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ii

Mari Mula Kembalikan Kempen Kitar Semula!!!

recycle

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

iii

minggu yang aku tempuh dengan tabah

minggu yang kejam bagi aku

entah di mana silapnya

Sampah!!

mudah saja terpacul keluar

ingat!!

aku ini berdarah ‘A’

mau kau buat apa saja

suka hati kaulah

aku terima seadanya

dengan penuh hikmah

dengan penuh jiwa

dengan serendah adanya

tapi ingat!!

jika aku terasa..

kau akan bakal merasa

selamanya

dan

——————————————–

—————————————–

(baris ini telah disunting oleh editor kerana tidak sesuai dengan keadaan semasa)

—————————————–

noktah

(yang benar: Kepala Sampah)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

iv

dan kini

berdasarkan satu lagi pemerhatian

Q dapat simpulkan

yang orang ‘seni’ ini

berfikiran terbuka

luahkan apa yang ada

dari hati

dari jiwa

pandai bermain kata

‘sampah’ contohnya

dan

‘bangsat’ misalnya

noktah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A: kau buat apa tengah hujan ni?

B: nak basuh kekotoran kami

C: nga…

A: kenapa pulak?

B: kamikan s#$%^h…

A: ah..sudah kamu ni…..

C: recycle…recycle…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~