KKC 21

Kursus Kepemimpinan Canselor ke-21, Kolej Canselor, UPM

genap empat hari Q tak buat postingan entry.

rasanya macam tak buat sesuatu yang teramatlah sangat pentingnya

baru-baru ni Q menjadi fasilitator untuk satu program kolej

KURSUS KEPEMIMPINAN CANSELOR KE-21

fasi ape?

mestila fasi disiplin. huahuahua…

disiplin? bio betul…serius fasi disiplin tu…

nak buat macam mana dah diberi kepercayaan

walau satu kolej dah tau Q ni kaki lawak

tapi Q cuba jugak

dah diberi kepercayaan oleh tuan pengarah

alhamdulillah…berjaya

bukan berlakon ye tapi profesional la sikit.

akhirnya

KKC 21 dah abis..

muke yang masam mencuka ni masih tak bleh ubah lagi

wei, peserta2 KKC 21!!

korang bertanggungjawab atas apa yang berlaku pada muka dan kadar tekanan darah aku!!

antara komen peserta:

Fatimah Makdut hehe..thnks..pergh..mmg best giler kkc ni..syabas sbb bjaye jlnkn tgjwb sbaik mgkn smp aku tkt nk tgk muke ko..tp actually byk bnd aku da blaja..thnks sgt2 kat korg sme..psl tkasar bhs 2 xpe,aku xksh sbb aku phm korg kne profesional antra pshbtn n tgjwb..apepon chayokla fasi disiplin..huhu..mmg xnyesal g kkc..:)

Maisarah mestila takut kalu muke da cm singa lapaq..huhuhu..teRIMA kasih YER fasI DIsiplIN..huhuhu.. berjaYAla hang pgg TUGAS tue..sungguh MENAKUTKAn..hehehe..TAHNIAH GAK PADA SEMUA BARISAN FASILITATOR..SUMENYE BAGUS2.

Ona seriously, kkc mmg tersaaaaaaaaaangat best!!!tak dinafikan. mmg takde word yg nak gmbrkan mcm bestnyer kkc. tahniah jgk kat korg sbb jalankan tugas yg sgt mantap. tp kite mmg takot tgk muke q, nak pndg pon tak sanggup, pelakon terhebat la..huhu..tahniah skali lg kat q!!

Asha thanks..! insyaAllah sy cube praktkn sumeY.. xde slh dn slp nyela.. kn sume nye utk kbaikn jgk.. hehehe.. so all the best..

Fiddot salam…. hmmm…..ok…. xpe….bnyk yg saya belajar dr kkc…. mmg pglmn yg x boleh dilupakan seumur hiduppp… tq yer…


pesanan Q,

gunakanlah KKC 21 ni sebagai satu batu loncatan

untuk pergi lebih jauh

manusia dilahirkan untuk memimpin

laki perempuan sama saja

anggaplah KKC 21 ini sebagai langkah pertama

untuk terus melangkah anak tangga seterusnya

dan seterusnya…dan seterusnya…

hidup hanya sekali

peluang juga sekali

makan lima kali sahari

solat pun lima kali

ape aku cakap ni

merapu je aku ni

ok la aku nak pergi ni

sem depan jumpa lagi

BAIKLAH KAMU ADA TASK BARU!!!

KKC-21