Apakah Warna Anda?

11 Komen

aku berwarna Dusky Orchid

Diligent

Attractive

Responsible

apakah warnamu?

layari

colorstrology

(tekan Click Here)

dan bagitahu aku

apa warnamu…

ini bukan tag

tapi

kalau korang tak bagi tau

aku akan tag

sesape yang aku suke

ha

ha

ha

Sesemut dan e-kad

6 Komen

********************

1

SEMUT

“jadilah sang semut

jika satu menjadi keliru

jika ribu menjadi peluru

mampu tembus kemana tuju”

ps:

maaf…

hari ini aku banyak ‘nivunuh’ kerabatmu, dalam usahanya nak masuk keyboard baruku

********************

2

Trimas From Q

cikf, ixora

cantik e-kad mu itu

**********************

Kita

16 Komen

###########################################

1

bulan ramadan pun kau nak merempit ke?

kalau dah tersagat kat jalan raye tu sape nak kutip!!!

————————————

2

Siang bulan ramadan pun kau nak isap rokok jugak ke?

mati ke kalau tak isap makanan jin tu waima untuk beberapa jam!!!

————————————

3

waktu bulan puasa ni pun kau nak pedajal orang jugak ke?

———————————–

4

bulan puasa ni pun nak langgar peraturan ke?

tak nampak ke jejantantas kat atas kepale tu?

kalau bergesel tak ke beraye kat hospital nun!!

————————————

5

bulan puasa ni pun kau nak berpeluk jugak ke

dikhalayak ramai??

ps: hari ini aku baru tahu ada cara baru nak buang janin.

blend…

############################################

take five

11 Komen

Balik jap

 

balik Muo seketike.

Bulan ni belum pernah pekene

makan bersama keluarga tercinte.

dah macam orang gile.

hari ni balik esok dah balik sini semule.

ini semua gare-gare

nak balik beraya dengan kerete.

moga selamat hendaknye…

 

Isytihar Perang

2 Komen

 

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Perang!!!!!!

 

(hanya gambar hiasan)

 

Dengan ini saya mengistiharkan Perang ‘cubit-cubit pinggang’

kepada saudara Lukman

kerana men’capap’kan blog Q

yang ini, ini dan ini itu

dikhalayak jemaah

setiap kali tazkirah agamanya 

yang mantap itu.

sekian 

Assalamualaikum dan 

Salam Sejahtera…

 

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Makhluk Geleng-geleng

14 Komen

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

argh, makhluk geleng-geleng ini telah menawan hati aku.

aku mau itu, itu, itu, dan itu….

tak dapat belikan semua belikanlah aku satu…

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Lord of Ramadan

11 Komen

 

nikmat Ramadan masih mampu dikecap
tiada kata mampu diucap
lagu ni sedap
sirap…
pun sedap
makan lahap
haphaphaphap…
perut makin mantap
taptaptaptap…

 

-Q-

Older Entries Newer Entries