+++++++++++++++++++++++++++++++

Max Payne thriller

akhirnya cerita based on gameplay yang aku tunggu-tunggu selama ini dah dimoviekan, cuma tunggu untuk dipublishkan je kat wayang.

sebenarnya aku suka giler sebab gameplay ala matrik gitu ni adalah antara gameplay yang berjaya menarik minat aku untuk menghabiskannya mase aku gila-gila main game dulu-dulu. sekarang ni aku bukan dah tak suka cuma keadaan komputer aku yang makin uzur dan komitmen lain di dunia nyata yang melambak macam haram.  

tapi satu je yang aku pelik mase dalam game ade ke binatang terbang-terbang tu?

++++++++++++++++++++++++++++

Advertisements