###########################################

1

bulan ramadan pun kau nak merempit ke?

kalau dah tersagat kat jalan raye tu sape nak kutip!!!

————————————

2

Siang bulan ramadan pun kau nak isap rokok jugak ke?

mati ke kalau tak isap makanan jin tu waima untuk beberapa jam!!!

————————————

3

waktu bulan puasa ni pun kau nak pedajal orang jugak ke?

———————————–

4

bulan puasa ni pun nak langgar peraturan ke?

tak nampak ke jejantantas kat atas kepale tu?

kalau bergesel tak ke beraye kat hospital nun!!

————————————

5

bulan puasa ni pun kau nak berpeluk jugak ke

dikhalayak ramai??

ps: hari ini aku baru tahu ada cara baru nak buang janin.

blend…

############################################