!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#####!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1

tajuk yang boleh sahaja menggugat BB

hahaha…

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Semut Durjana

sejak dua hari yang lepas aku tidak dapat membuka blog dengan sempurna kerna keyboard PC aku telah kemasukan semut-semut durjana yang sudah berkampung di dalamnya entah sejak bila.

bila aku bukak maka berguguranlah salji-salji putih aka telur semut di dalamnya,

dan aku telah membeli keyboard baru dengan poet yang lebih ‘senyap’ dan ‘mahal’ berjenama “teknologi tangki” (Logitech). hahaha..

 

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Yay, aku menang!

semalam aku terima satu sampul berwarna hijau di depan pintu bilik

 

wah, agaknye satu lagi surat layang secret admirer dah sampai!! perasan betul. rupa-rupanya surat tu datang dari insan yang bernama kak Juliana kerana telah menang satu kuiz yang dijalankan oleh beliau yang murah hati. bukan senang beb nak menang tempat pertama. kali terakhir aku dapat rase ‘feel’ johan mase taun lepas jadik johan. itu pun bukan aku penyumbang sepenuhnye. hahaha.. kalau yang betul-betul mase aku sekolah menengah dapat tempat pertama pertandingan reka cipta peringkat daerah Muar, time tu aku memang gile-gile sikit bab mereka-reka ni jadik test join. ntah macam mane ntah skrg ni join sastera (eh dah melalut part kenangan silam pulak, sedap sangat menaip pakai keyboard baru.hehehe…)

yang paling aku teruja apabila hadiah yang diberi semuanya berwarna hijau. terima kasih kak Juliana sebab tau warne kesukaan Q. suke sangat. lagi-lagi dengan bende alah ijau kecik-kecik yang boleh lekat kat besi tu (motivational magnet). hahaha. cute giler…dengan tagline dier. “wheresoever you go, go with all your heart”.

selepas ini aku takkan terlepas dari join game yang akan dijalankan lagi oleh kak Juliana. hahaha…

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4

 

“Bukan masa mencemburui kau,

Kau tu yang tak pandai menguruskan masa”

B@#%*&g!!

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#######!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!