<<<<<<<<<<^^^^^^^^^^>>>>>>>>>>

Aku :     Pssst…kau rasa mana satu pilihan di hati, si A atau si B?

Kau :     Aku pun tak pastilah, tapi bagi aku, aku pilih si A.

Aku :     Kau biar betul. kau pasti ke tu pilihan yang terbaik?

Kau :     Suka hati kaulah nak pilih yang mana…

Aku :     Ok…Ok…nak emo pulak kat sini. Kalau kah dah cakap semacam itu aku ikut jelah.

Aku :     yang penting jawapan tu betul.

Dia :     Kalau begitu saya pilih kamu berdua untuk keluar dari dewan ni…

.

*dialog di atas berlangsung ketika ujian sedang berlangsung.

Amaran, jangan sesekali meniru!!

TamaT

<<<<<^^^^^>>>>>