:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ketika aku masih lagi dalam bilik kuliah, aku nampak sekumpulan

perempuan berkumpul kat satu penjuru untuk bergosip.

biaselah perempuan…gosip memang tak dapat di pisahkan.

jadi aku tak ambil pusinglah.

kebetulan beg dan peralatan tulis aku semuanya berada di situ.

maka kiranya aku ke sana untuk ambil semua barang aku

untuk berambus dari situ.

tapi aku tiba-tiba tertangkap apa yang diorang bualkan.

Miss A: macam mane kita nak tau kita dapat anak lelaki atau anak perempuan?

Miss N: ala kan ada cara ….bla…(aku tak dapat tangkap ape yang diorang cakap)

Miss A: mane nak tau, air yang diorang pancutkan same je????

aku terkesima untuk 20 saat.

dan blah.

Noktah.

========================================================