~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Baru je hari tu aku telah mencipta satu tag yang bertajuk ‘saya A-Z’, tak sampai sehari aku telah di tag kembali tag yang aku cipta itu. kepada cik Ixora terima kasih kerana berani men’tag’ tuan punya tag. hahaha…

Q = A-Z

A – Assalamualaikum pembuka bicara…

B – Buzzybug minat mamat Filipina. Ha…ha…ha…

C – Cikf paksa saya buat tag ni dulu sebelum dia tapi akhirnya dia buat dulu. Hahaha…

D – Dah nak buat macam mana dia siap dulu. Hahaha…

E – Entah kenapa sejak dua menjak ni hidup kurang terurus dan serabai menyapa jiwa

F – Fikir banyak tentang kerja, amanah dan belajar kot…

G – Gaya, Mutu, Keunggulan…

H – Hidup perlu diteruskan walaupun banyak halangan yang melanda.

I – Indahnya hidup ini kalau semuanya mengikut ape yang kita rancang.

J – Juliana baru add saya dalam fs

K – Kuey Tiaw Goreng adalah makanan kesukaan aku.

L – Lalu Lolita cossete atau nama sebenarnya ‘Lydia si pembunuh lipas’ pun tak kisah kalau dah ada Kuey Tiaw Goreng.

M – Mengadap komputer adalah rutin harian yang tidak boleh dipisahkan. Same penting dengan makan.

N – Nak pergi bercuti kat pulau yang cantik, nak lepaskan tekanan. Sape nak ikut…

O – Orang yang telah tag balik tuan punya tag adalah ixora

P – Paling tak suke perempuan yang mulut celaka sebab ape yang keluar kat mulut melambangkan peribadi. Betul tak?

Q – Q adalah awalan nama bagi manusia yang hebat di atas muka bumi ini. Ha…ha…ha…

R – Redapples juga bercadang untuk tukar nama kepada Q untuk jadi hebat. Hehehe…

S – Simpanan aku makin kering. Help, give me some job!!

T – Tongkang Bocor adalah rakan sebilik dengan Redapples.

U – Ucapan beribu terima kasih kepada yang sokong blog Q, Q dan Q selama ini. Harap kita dapat terus berkongsi pendapat. Nice to know U all. Yang jadik ghost reader tu joinla sekali berdiskusi, rapatkan ukhwah.

V – Villain is out there, that’s why im called to be superhero. Ngaaa……

W – Why??? Don’t believe aa…

X – Xora tidak akan dikenali jika tiada abjad i di hadapannya. Hahaha…

Y – Yang ini merupakan abjad yang kedua akhir jadik nak letak Yap Ah Loy jelah. Hahaha…

Z – Zamat zuga zag zi, zusah zila zak zembuatnya. Zapi zakpe, zkukan zebat. Zazaza…

disebabkan tag ni sebenarnya milik Q jadi taknak tag orang. nanti kene tag balik. hehehe…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~