::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ceritanya macam ni, masa tu aku dengan kengkawan aku pergi ke satu kedai ‘potostet’ untuk buat salinan nota. dalam masa tu ada sorang pelajar perempuan tu yang sewenang-wenangnya letak motor kat kaki lima tempat orang lalu-lalang nak kluar plak. tapi tempat tu takde tempat nak keluar kecuali kena lalu jauh sikit. nak dijadikan cerita, dia dengan penuh konfidennya nak lalu celah keketa-keketa yang ada kat situ.  dan hasilnya….

Taaraaa…ape yang korang dapat nampak? seorang perempuan yang boleh tahan ayu bolehla sedang tersepit di antara dua kereta ketika nak keluarkan motor. time tu memang kelakar gila tapi kitorang terpaksa tahan sebab taknak bagi dia malu. bila dah jadik macam ni ape lagi si gadis manis ni pun kontrol ayula ayuke?. nak dijadikan isu bila kami nak bantu tarik moto dia keluar dari situ, dengan angkuhnya dia tolak mentah-mentah pertolongan kami. lepastu mulalah dia membebel cakap “ni sape punya keta ni? ni mesti kereta tuan kedai ni.” sambil keluarkan enpon tepon someone. damn shit. baru je nak buat baik. tapi takpela orang dah tak sudi. lepas tu kitorang teruskanlah niat kitorang. tapi dalam perjalanan kami nak balik tu kitorang nampak dia ada lagi kat situ. tercongok sambil melihat enpon malulah tu. dia tunggu tuan punya keta ke? ntah. ego tak bertempat. bolayan….

Kesimpulan: Terimalah bantuan orang lain walaupun pertolongan itu tidaklah sebesar mana.

p/s – lebih bagus Ratu Tudung Senget dari Ratu Otak Senget. Ha…terase la tu.

layari QaryArekA untuk melihat gambar terbaru.